۱۳۸۹ شهریور ۲۰, شنبه

سه گانه ي فاضل نظري- مجموعه ي شعر

امروز با مجموعه ي شعري آشنا شدم كه بعد از يك مدت طولاني دوري از شعر، به شدت پسنديدمش…
اسم اين مجموعه سه گانه ي فاضل نظري هست، مجموعه اي شامل سه كتاب كه در يك پكيج جالب قرار گرفته شده.
انتشارات سوره ي مهر چاپ مجموعه را انجام داده، قابل ذكر است انتشارات سوره ي مهر زير نظر حوزه ي هنري كار مي كند. با اينكه بييشتر كار هاي سوره ي مهر مذهبي ست اما در حوزه نشر و چاپ بسيار شيـــك كار مي كند.
متن يكي از اشعار:
من خود دلم از مهر تو لرزيد، و گرنـــه
تيرم به خطا مي رود اما به هدر نـــه!
دلخون شده ي وصلم و لب هاي تو سرخ است
سرخ است ولي سرخ تر از خون جگر نــــه!
با هر كه توانسته كنار آمده دنيا
با اهل هنر؟ آري، با اهل نظر نـــه!
بد خلقم و بد عهد، زبانبازم و مغرور
پشت سر من حرف زياد است، مگر نـــه?!
يك بار به من قرعه ي عاشق شدن افتاد
يك بار دگر، بار دگر، بار دگر… نــــه!
سه عكس از مجموعه را هم در پست قرار دادم
عكس روي جلد مجموعهعكس پشت جلد مجموعهعكس پكيج مجموعه

هیچ نظری موجود نیست: